I can say NO

Let's take a picture together.. :)

I talked to a guy today! :D He is in the same art class as me and we talked on our bus ride back home after class finished. He was pretty cute and I felt confident to be able to talk so friendly and be open to people lol.

Well another accomplishment I made today...

I told L I can't do that stuff anymore. And now we talk normally and just joke around :) There are still times when he jokingly asks me to do stuff, but that makes it easier for me to say no. I just respond to his jokingly favor by jokingly saying no hahah. I feel pretty proud of myself for that too :P

I also finished my scholarship essay tonight!

Today was a good day :)

...and tomorrow I get to see the guy I held hands with the other day LOL. I wonder if we get to talk or sit next to each other tomorrow in class.

Wish me luck! 

P.S, I was finally able to get a good picture with my bunny yesterday :) 

To leave a comment, please sign in with
or or

Comments

  1. taytay81

    yay for all of this!! good job! bunnies super cute!

    January 30, 2013
    1. sora224

      thanks
      do you have a pet as well?

      January 31, 2013
      1. taytay81

        my parents have a dog and i have my dog and the family cat that was my xmas present when i was six! i have fish to but honestly im sick of them.

        January 31, 2013
        1. sora224

          aww thats awesome lol its too bad that you cant really pet fishes and play with it :/

          January 31, 2013
          1. taytay81

            OMG I TRY! lol i have 2 tanks one tank is guppies and the other tank has 2 cichlids and i cleaned the cichlids tank out a few days ago and tryed to pet Gilbert (the bigger one) when i clean the guppie tank they all flock to my hand and clean it its the strangest feeling!

            January 31, 2013
            1. sora224

              woahhh thats awesome haha i wish i can pet a fish…lol

              January 31, 2013
            2. taytay81

              i wanted a bearded dragon!

              January 31, 2013
    2. sora224

      lol bearded dragon? idk what that looks like… but it sure has an awesome name haha

      January 31, 2013
      1. taytay81

        i just posted a picture of one, there are a few different kinds well kinda the colorings different

        January 31, 2013
        1. sora224

          lol I dont see it :O

          February 01, 2013
  2. bo989

    Your bunny is adorable and i approve of the name because its one of my many nicknames Bon Bon! ooh, well done for sayingno, big step, i hope he is still beingnice in a couple weeks whenyou are stil standing strong, how oldis he? and yay for your confidence

    January 30, 2013
    1. sora224

      yeah, Im kinda worried what might happen
      but then again I honestly dont think Ill be THAT sad just cause I have never seen him and probably wont see him for a long long time :O
      kinda sad thing to say but, I cant deal being depressed over something like this or i can never move on in my real life lol
      he’s 19 as well

      January 31, 2013
  3. Coz

    that thing is cute..almost.. too cute..

    March 08, 2013
    1. sora224

      lol thank you!

      April 07, 2013